Wednesday, December 8, 2010

Di sebalik tabir ~ Broga Photo Shoot.

slm everybody.
[ nobadi nobadi hehe ]

tanggal 4 dec yang lalu,saya bersama2 krew Sri Bridal Team telah mengadakan satu photoshoot busana Sri Bridal di Bukit Broga.disebabkan ingin sedikit kelainan dan juga ingin menerjah bumi Broga yang sering diperkatakan,maka memanjatlah kami segerombolan ke atas sana.

cuaca pagi itu agak mendung,ditambah hujan renyai2 yang pada mulanya seakan mematahkan semangat kami.tp berkat kesabaran dan tawakal kami serta ketabikkan kami pada lauk pauk mkn tghari yang sedap di Restoran Taman Tasik Semenyih,maka kami menunggu dgn redha dan pasrahnya.menunggu hujan teduh katenyer.. hehe.

dalam pukul 2.30 setelah hujan menghilangkan diri dan mentari menampakkan silaunyer,maka berduyung2 la kami [kami bukan ikan duyung hehe] naik ke bukit glamer itu.pada awalnye kami semua 4kereta,wah mcm ramai tp xde la ramai sgt sbnrnye pon.x smpi 10 org :) .

perjalanan mula sahaja dah memendekkan nafas kami.apatah lagi dengan pembawakkan [pembawakan katenyer ] barang2 aksesori photographer,baju2 & aksesori pengantin serta beg2 yang tidak rasmi..huhu...kepenatan itu sungguh2 menguji kekuatan kami yang da sedia kuat ni [ kuat la sgt ]. sangka kami puncak Broga itu xdelah jauh mana.ingtkan parking kereta terus da ade bukitnya.tapi ni bukan bukit rasanye..mcm gunung jerrr ..uwaaaaa!!

separuh perjalanan,satu grup tertewas.disebabkan masalah kesihatan yang tidak dpt dielakkan,maka kami dengan berat hati melepaskan grup itu pergi turun semula.tiga suku perjalanan,satu lagi grup tertewas.mahu x mahu kami yang berbaki 5 org meneruskan perjalanan.

puncak bukit sudah nampak...hoyehhhhh! kami melompat2 kegembiraan di situ.ok itu adalah tipu kerana nk melangkah kaki pon da rasa nk tercabut apatah lagi melakukan lompatan.huhu.
ntah bile dan dimana mase tu,salah seorang krew menaikkan semangat kami dengan mengatakan "Strong di atas korang". Atas adalah bermaksud minda/mental.itulah sahaja modal kami apabila semangat terasa nk patah.Strong di atas...strong di atas...strong di atas...kami menguatkan semangat antara satu sama lain waima mengorak langkah demi langkah.

model2 yg da nak putus asa.

yang pakai baju bomba tu kami kenal mase kat atas tu la...hehe...mcm renjer.tp mcm ahlilll bomba... ;p

yahhhhh..tu diaaa...da smpi pon...hoyehh!tersenyum puas bebeh !

Talent Eryn yang kepenatan .terus terduduk bile kami da smpi kt buaian pengantin tu.oh dimaklumkan mmg kami x nak naik smpi puncak.target shoot location ialah mmg dkt buaian saja.

meninjau lokasi...

Sekian kisah di balik tabir yang sgt menguji psikologi.hahaha...adoi,sakit2 badan x hilang lagi ni.haha.nantikan update terkini posing2 model2 kami nun di atas sana.
bye ! :)


~ Question Form ~

Name:
Email Address:
Contact no :
Address :
Your Question abt Sri Bridal package :

create form