Sunday, December 12, 2010

antara rekaan busana terbaru dari Sri Bridal

salam u guys.

seperti yang dijanjikan,entry kali ini akan memaparkan sebahagian lagi busana design terkini dari Sri Bridal Wedding & Photography di mana shootnya telah dilakukan di Broga Hills.supposed ade 6 koleksi yang akan dipaparkan tp disebabkan masa mencemburui kami ketika shooting ini,so hanya 5 busana shj yang sempat.tu pon da maghrib mase kami turun ke bawah. Makanyer "Strong di bawah " pula. hehehe. tak mengapa punnnn [sile sebut style Johan Raja Lawak. ekekek!]

usahasama adalah di antara Sri Bridal~Wedding & Photography (photographer kami -Ezad) dan Usmann Photography.Kalo photographer lain nk join dgn kami pon boleh,xde hal nyer tp sila bayar. ekekekek!

so jom layan picca di bawah. ;)


Shoot berakhir sekitar jam 6.45ptg.da golap yop ! mak takut nyah! so packing2 cpt dan berdondon2 la kami turun ke bawah.aksi kaki menggeletar,lutut menggigil dan sebagainye mewarnai panaroma turun bukit pada mase itu.hahaha.aksi tergelincir pon ade youuuu,jgn x tahu.hukhukhuk!

sesiapa yang berminat utk menjadi model Sri Bridal boleh je hantarkan portfolio or queue-card or gmbr modelling job yang terkini utk kami nilaikan.email pon boleh : fealize1010@yahoo.com. dimaklumkan kami x memerlukan gambar2 seksi meksi kerana itu bukan cara kami. :) harap maklum.

Jgn lupa Like Sri Bridal fanpage @ facebook.search for Sri Bridal~Wedding & Photography. more pictures coming soon to be loaded there coz it's the fastest and the safest way to download. hehe.

bye for now!

~ Question Form ~

Name:
Email Address:
Contact no :
Address :
Your Question abt Sri Bridal package :

create form