Wednesday, November 3, 2010

Prewedding Ejat & Yati dan Rinaldi & Shana.

salam to all...
[hah ! jawab ..jgn x jawab ]

so spt yang diperkatakan pada previous post,ini la die hasil tembakan photographer kami.
Credit job ini kepada En.Safa Soib. ;)

Ada satu cite lawak mase diorang selesai shoot ni...

Selesai je shoot tu dkt2 maghrib,mereka2 ni smue terperangkap dlm ladang tersebut. Al-kisahnya pagar laluan tu telah dikatup oleh sang pengawal UPM.hakhakhakhak...

Photog saya tu da call saya ckp mereka x dpt keluar,suruh carikan nombor pengawal upm...hehehe..mana la saya nk tau kan...sudahnya saya suruh mereka panjat pagar tu & gi post pengawal terdekat utk mintak bukakan gate [kekdahnyerr kereta beliau2 smue parking kt dlm ladang ni ahaksss]...

elok je nk gi ke sana,baru mereka perasan rupenye pagar tu hanya diselak sahaja mangganya..mujur korang x terperangkap tau x. hahaha...guling2 saya gelakkan photog saya tuh.

ok la uols...layan je la ye picca prewedds ni..


ok tu je...lenkali i posting lagi k...
muahhh muahhhh to u, u... n u ;)
salam [jawab jgn x jawab! ] =)





~ Question Form ~

Name:
Email Address:
Contact no :
Address :
Your Question abt Sri Bridal package :

create form