Monday, October 25, 2010

Makeup job from Utusan (M)

hi all.
lamanya mak x update blog nyah..
mak bizi :-D hehe..

well,make the story short..
last week saya dapat job makeup from Utusan (M) sdn bhd. Makeup job sahaja ye,jgn nk feeling lebih2 hahaha...Busana ialah dari Joosaidy Johari. :)
saya adalah sgt x sangka & plus,siapalah saya ni kan nk menandingi bakat2 makeup artists yang pro2 kat luar sana.alhamdulillah nasib menyebelahi saya.
thank u to Afidah Khamis kerana memberi recommendation ini kepada kak reporter kite iaitu kak Maria from Utusan (M)...clap clap clap... ;p

ehh ..tadi kate nk short story..ni da terlebih pulak...pangggg sket..dush dush dush !

ok..uols layan je la k picca2 di bawah.sorilah kualiti gmbr adalah kureng and pembantu i xdpt clean shot.tang belakang2 org,buntot2 org yang dishotnya...haha.cameraman i x dpt dtg skali dgn i la nyah.beliau ade prewedding shot kt Bukit Billboard. Hah ??!! bukit apakah ??

alaaa...bukit yang ade shot scene2 Lagenda Budak Setan tu...astro prima satuuuuu!! :D
tibe2 mak clarify bukit tu as Bukit Billboard...haha !

haa..ape lagi...layan..[lagi skali]
this soft-spoken girl named Farah.Farah ni telah memberi saya pengalaman baru dalam membuat hair-do nya.pengalaman apakah? adalah ! hehe :D
baru teringat nk snap gmbr before makeup.haha.

mata yang sepet akhirnya menjadi buntang trang tang tang..cantik tak ???!! [ feeling "cantik tak" bersama eric leong di situ.perasan ! =p ]

Nazmi - si macho-man from Utusan~Pencarian Model Kacak Bergaya :)

taraaaaaa..ini la dia kak maria kite...eh...bile pulak jadi kakak kite ni...haha!tq kak maria byk bantu saya jgk mase tu.
Farah ini mempunyai ketinggian menjangkau 173cm... hehe..kau ada??? berdiri di sebelah die terasa kite seperti kanak2 sekolah rendah...ahaksss..
layan...

2nd couture bagai putera dan puteri dari kayangan ;)

last but not least
shot baju2 ni dibuat dengan laju nya mengalahkan kelajuan cahaya kerana cik Farah kite ni perlu rushing utk catwalk job di Ampang pukul 4.30ptg.gilerr ko,kol 4 die ada lagi kt tmpt kitaorg lagi mase tu ok! musti die bwk kereta secara drift utk sampai ke sana...hahaha...itu adalah tipu! jgn percaya!
sapa2 nk hire Nazmi utk modelling job boleh contact dgn saya...haha...saya bukan mak ayam yer tapi suka makan ayamas. :D tidak2 itu adalah tipu.tuan puan semua musti contact sama itu En.Joe .
bile story ni nk keluar kt utusan,mak x tau nyah.tu kena tny kak maria hehe.kalo mak la yang arrange harus esok2 da keluar dah story ni.hahaha.perasan ketua lanun!
Ado la queue nye kan yang harus kak maria patuhi kan.ko ni x reti2 ? hehe.tq kak maria.very nice knowing u [ kalo ade job lagi jgn lupe bagi kat saya,ini adalah paksaan.kalo x saya sensentap! :D ]
bye for now! :)

~Makeup artist : Sri Bridal~Wedding & Photography
~Busana : Seri Jemari Songket by Joosaidy Johari
~Model : Farah from model talent agency
~Nazmi from Pencarian Model Kacak Bergaya Utusan (M) 2009

~ Question Form ~

Name:
Email Address:
Contact no :
Address :
Your Question abt Sri Bridal package :

create form