Sunday, November 9, 2014

IKLAN / ADS : Ada masalah PERUT BUNCIT ?



Pelbagai produk dah guna tapi perut tak hilang buncit?
Hanya sapu L'arome 2x sehari.
Dalam masa kurang 14hari,ukuran inci akan hilang ketara.
Jimatkan ribuan ringgit,tak perlu pergi slimming center.
100% risk free.Jika selepas 30hari tiada kesan,kami akan pulangkan wang anda. *TnC applied*

Testimoni:
"Perut saya memang buncit.So...bila try produk ni 3 hari dah nampak kesan.Saya juga dah cuba pelbagai krim pelangsingan namun hampa. Dengan L'arome slimming serum ni,saya hanya fokus sapu di bahagian perut sahaja.Tempat lain saya tak cuba lagi.Apa yang amat mengujakan,selera makan saya berkurangan.
Rasa nak makan tu bila perlu je.Kadang-kadang tak habis pun.
Dalam masa seminggu saya dapat pakai seluar lama.Alhamdulillah berkesan.Esok lusa baru nak masuk botol ke-2.So far baru guna 1 botol "

Selepas 31 Dis,harga akan naik menjadi RM160/botol dan RM380/4botol.
Jika anda buat belian hari ini,postage kami akan tanggung.
FREE postage.
SMS/Whatsapp sekarang,stok terhad. 
0162246256 Kak Sri




~ Question Form ~

Name:
Email Address:
Contact no :
Address :
Your Question abt Sri Bridal package :

create form