Monday, October 11, 2010

salam persahabatan..

My lovely Siti yang anggun dalam persalinan swarrovski { gmbr tiada kena mengena dengan cerita..hehe }


salam sejahtera semuanya dan assalamualaikum bagi yang beragama islam..
[jawab salam tu jgn x jawab muahahaha]

semalam adalah hari bersejarah..hehehe
bersejarah kenapa?
sebabnya adalah all of the sudden,saya dapat email yang kelakar...

kelakar kenapa?
ekceli dalam byk2 email yang saya dapat semalam...
terselit satu email dalam spam box.entah macam mana email tu boleh masuk spambox dan entah macam mana masa saya nk clean kan spam mails tu smue,saya ternampak email hamba Allah ni....

dengan menggunakan nama salah seorang aktress top dari India,beliau yang saya namakan
slps ini sbg Anonymous / Anon memarahi saya dengan kata2 yang lebih kepada "menghina"..

beliau memarahi saya dengan membuat analisa terhadap review salah seorang client saya yang mendapatkan khidmat saya.ermmm...sehinggakan teknik makeup saya pon menjadi persoalan yang sarcastic kepada nya.hehe...saya tergelak sbnrnye bile baca email hinaan dari Anon ni.mungkin dalam hatinya terpalit dendam/perasaan iri entah kepada saya atau kepada sang client yg terlibat atau entah siapa2.entah la..siapa yang tahu kan? Only God Knows..

saya x marah kepada Anon ni..
saya cuma ingin hulurkan salam persahabatan kepada beliau...
kata2 amarah dari beliau,i let God to decide
:)

saya manusia biasa...hari2 menjelang adalah hari2 pembelajaran buat saya..
dan sesungguhnya ilmu saya belum pernah lengkap kerana proses pembelajaran sentiasa berlaku :)
kepada Anon,jika ilmu yg ada pada tuan hamba sudah penuh di dada,curahkan lah ilmu Allah itu supaya dapat kita kongsikan bersama. :)

yang baik adalah hanya dari Allah s.w.t...yang kurang itu adalah dari saya...
assalamualaikum! :)

{ jawab jgn x jawab...hehehehe }

~ Question Form ~

Name:
Email Address:
Contact no :
Address :
Your Question abt Sri Bridal package :

create form