Sunday, October 3, 2010

Blog : Event Makeup for Viruspadu~Blogger Celebrity.


Salam kpd semua.. :)

Memandangkan dah beberapa hari saya x update blog bridal saya ni,sukacita saya nk kongsikan hasil makeup saya yang natural impactnya kepada sang pemilik wajah ~ Zaimah a.k.a Viruspadu.kepada sesiapa yang tidak mengenali Vp ini,meh sy brief sedikit kepada anda serba sedikit mengenai beliau.

Vp adalah selebriti blogger yang terkenal dalam dunia blogging sehinggakan beliau sering mendapat job advertorial daripada Nuffnang iaitu Asia Pacific's First Blog Advertising Community dimana ads Nuffnang ini are seen on 100,000 blogs by 3 million people daily.hebat x? bukan senang okeh nk dpt job ads dari Nuffnang ini melainkan blog anda telah hit spesific terms and conditions dari Nuffnang.Mcmana nk hit? Caranya ialah dengan menarik minat pembaca2 blog dengan menulis perkara2 yang menarik perhatian ramai.Salah seorang blogger yang telah berjaya mendapat tumpuan ramai ialah Viruspadu ini lah :) .

Blog Vp ni adalah blog yang telus,blog yang ditulis dengan kata-kata dari hati yang ikhlas dan jujur dengan diri sendiri.honestly,Vp ni tidak hipokrit dan yang paling best ,bila kita baca blog dia ni kita akan jadi sukahati sbb penulisannya selalunya berkisar pada ayat2 yang kelakar.hehe...

okeh sebelum saya melalut terlebih2 sudah,jom kite layan gmbr2 ni.Event yang perlu dihadiri oleh Vp masa ini ialah Cocktail Pool Party by Vaseline.


before makeup.

selepas makeup.natural & sweet
Vp ni betul2 lemah lembut.saya pernah bercakap dengan Datuk Siti Nurhaliza menerusi phone,dan pada pemerhatian saya ,kelembutan tutur bicara dan sikap lemah lembut Vp ini seakan-akan Siti Nurhaliza.Percayalahhhhhhh... ehehehe..

Ok,setakat ini sahaja coretan blog utk hari ini.Semoga Vp terus sukses dan sukses lagi.
Adios.. :)

~ Question Form ~

Name:
Email Address:
Contact no :
Address :
Your Question abt Sri Bridal package :

create form